Wednesday, February 4, 2009

Ada Apa Denganku..

saya seorang budak yang sangat malas..
tahap kemalasan yang terlampau extravaganza..
saya sangat pantang bile disuruh..
dah name pun pemalas..kan!kan!
saya sangat stress bila ada keje melambak..
lagi2 bile kene atau terpaksa buat research..
saya betol2 ke'stressan' dan muka saya sah2 masam lagi teruk dari cuka..
dah nama pun xsuka..
disamping kemalasan dan ketidaksukaan saya,saya mempunyai pelbagai kegemaran yang menarik..
satu kegemaran saya ialah MAKAN..
saya boley makan selagi perut saya tak pecah..
tadi saya buat lagi hobby makan tu..
mesti la dengan seorang rakan se'pemakanan' saya..
saya sangat happy..
dan saya tahu dia pun happy jugak..
itulah hidup saya..
kalo saya happy maknenye saya dpt menikmati hidup dgn cara saya sendiri..
orang lain mungkin berbeza cara..tetapi itulah saya..
saya tahu,tabiat saya tu tak elok..
boleh mengundang lemak2 yg xdiingini dan jugak boley cpt dapat penyakit(nauzubillah)..
tapi saya enjoy bile saya makan..
xsalah kan buat ape yang saya suka?????


P/S:saya tahu karangan saya banyak salah tatabahasa..maafkan saya cikgu2 BM diseluruh malaysia..saya mmg kureng sket dgn tatabahasa kalo dh laju menaip..kalo nak pikirkan kesalahan tatabahasa mmg saya xbley nak taip langsung..xpe la kan..itulah kekurangan saya..

No comments: